Reklamace produktů Medtrum - CGM senzor a pumpa
Reklamace produktů Medtrum - CGM senzor a pumpa
Uplatnění reklamace
Pro uplatnění reklamace senzoru, který přestal fungovat před 11. dnem, proveďte tyto kroky:
- Před sejmutím senzoru z těla vyfoťte místo aplikace, aby bylo patrné, že byl senzor řádně aplikován
- Vyfoťte výrobní číslo senzoru ze spodní části krabičky (LOT) nebo z víčka obalu senzoru
- Proveďte PrintScreen obrazovky v telefonu, kde bude zobrazeno chybové hlášení (např.: chyba senzoru, …)
- Reklamace zadávejte na adrese: www.medista.cz/reklamace nebo použijte QR kód vpravo nahoře této stránky
- Reklamace budou vyřízeny individuálně a budeme vás neprodleně kontaktovat
Rezerva 84 dnů:
- Zaregistrovali jsme pro vás 32 kusů senzorů na jeden rok. To je o 6 kusů senzorů navíc při výdrži senzoru 14 dnů
- Je pravděpodobné, že každý jednotlivý senzor nemusí vydržet celých 14 dnů. Z důvodu zajištění celoročního monitoringu vaší glykémie pomocí senzoru Medtrum vám chceme garantovat jistotu a komfort při léčbě cukrovky